انتظار

چند قدم تا ظهور را پیمودیم؟!

انتظار

چند قدم تا ظهور را پیمودیم؟!

بنام حق 

امام آهوی رمیده دام را به صحن و سرای حرمت روانه می کنم تا آن را از صید دنیا رها سازی 

و با عشق و ولای خود ضامنش شوی. 

ای قبله گاه نورانی قریبان و مظلومان ایران ای شاه ملک خراسان ای فریاد رس درماندگان  

میلادت عاشقانه ترین و دوست داشتنی ترین لحظه زندگی من است. 

التماس دعا         

تولدم مبارک

سلام دوستان           تولدم مبارک
تولد
واژه ای آشنا برای همه ی ما ؛تولد یعنی زنده شدن ؛یعنی بوجود آمدن ؛
میگن :کسی رفته باشه مکه دوباره متولد میشه.؟؟!!
پس من دوبار به دنیا پا گذاشتم .یه بار 14 آبان(روز تولدم) یه بار 1مرداد (سفر حج عمره)
البته دو تفاوت در بالا وجود داره؟؟؟
تولد اول با اراده من نبوده ؛
اما تولد دوم با اراده من بوده؛
و وجه اشتراک این تولد ها  خواست و مصلحت خداست.
در پایان از شما که روز تولد اول منو به خاطر داشتین ممنونم .

دختر خانومای نازنین  

روزتوووووووووووووووووووووون  

مبارک.

هنوزتا لیاقت دیدار فاصله است. 

اللهم عجل لولیک الفرج 

التماس دعا

خدایا

به داده و نداده و گرفته ات شکر

که داده ات نعمت است و

نداده ات حکمت

و گرفته ات امتحان

التماس دعا

مولا جان سینه ام  صندوق صدقه و قلبم  سکه  نذر سلامتیت ....
یه کاری کن این دستای ناتوانم جز دعا  فقط برای فرج تو بالا نره ..... 

التماس دعا